Trochu historie ... (pokračování)
Rok 1949
Dokončeno odstraňování válečných škod.
Rok 1953
Příjezd prvního mezinárodního rychlíku (Mír/Frieden) vedeného motorovými jednotkami.
Rok 1954
Dokončena přestavba přemostění Křižíkovy ulice a vybudování dopravní budovy Hrabovka a stavědel č.2 a 3.
Rok 1957
Zahájení provozu mezinárodního spojení motorovými jednotkami mezi Vídní, Prahou a Berlínem (Vindobona).
Rok 1962
Ukončení parního provozu ve služebně lokomotivního depa Praha střed.
Rok 1965
Úprava příjezdové haly.
Rok 1968
Sovětská armáda po 21.8. na tři dny zastavila provoz železniční dopravy na nádraží.
Rok 1973
Instalace nových světelných návěstidel.
Roky 1976 - 1978
Zajišťování potřeb odklonové dopravy a dokončení stavby silničního mostu přes nádraží.
Rok 1980
Otevřením "holešovické přeložky" dochází k podstatnému odklonu nákladní dopravy z obvodu nádraží.