Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz






Neoficiální stránky železniční stanice Praha Masarykovo nádraží
| Hlavní strana| Poslední aktualizace: 11.06.2007

Trochu historie ... (pokračování)

Rok 1981

Rekonstrukce Negrelliho viaduktu v oblasti severního předmostí Hlávkova mostu.

Aktivace automatického traťového zabezpečovacího zařízení a zrušení hradla Sluncová.

Rok 1982

Sloučení stanic Praha střed, Praha-Bubny a Praha-Bubeneč do jedné výkonné jednotky "železniční stanice Praha střed".

Rok 1985

Úpravy prostor v hale v souvislosti s otevřením trasy "B" metra (nový pokladní sál, dnes přeměněný v čekárnu).

Rok 1986

Začlenění pokladen nádraží do rezervačního systému ARES.

Rok 1989

Zahájení rekonstrukce odjezdové haly.

Rok 1990

7.3. po 41 letech přejmenováno z Prahy střed na "Praha Masarykovo nádraží".

Rok 1991

Instalace busty T.G.Masaryka v hale nádraží.

Rok 1994

Rozdělení železniční stanice Praha Masarykovo nádraží na stanici přepravní a provozní včetně přidělených stanic Praha-Bubny a Praha-Dejvice.

Rok 1995

Vznikají organizační složky Depo kolejových vozidel Praha-jih (sloučením lokomotivního a vozového depa) a Správa dopravní cesty Praha-východ (sloučením organizací Drahstav Praha, Traťové distance Praha-východ, Sdělovací a zabezpečovací distance Praha-Smíchov, Elektroúseku Praha). Železniční stanice a depo kolejových vozidel se připravují na oslavy l50.výročí nejstarší pražské stanice.