Trochu historie ... (pokračování)
Rok 1924
Zkušební provoz vlakového dispečinku. Příjezd prvního motorového vozu.
Rok 1925
Instalace v osobních pokladnách tiskařských strojů REGINA.
Rok 1926
Na Hrabovce započaty stavební práce na elektrizaci tratí. Aktivace spojovací tratě Libeň - Wilsonovo nádraží způsobilo odlehčení spojky Hrabovka - Wilsonovo nádraží.
Rok 1932
Rekonstrukce kolejiště a jeho rozšíření o 6. a 7. staniční kolej u nástupišť.
Rok 1935
Úprava Negrelliho viaduktu pro vyšší nápravové hmotnosti lokomotiv. Přestavba a rozšíření výtopny.
Rok 1939
Od 16.3. přejmenováno na Hybernské nádraží (Hibernerbahnhof), je začleněno do BMB/ČMD (až do konce války).
Rok 1941
Změna technologie dopravy spojená s přečíslováním vlaků a vozbou mezinárodních rychlíků.
Rok 1945
- květen: V rámci pražského povstání na nádraží německá vojska popravila 96 lidí a zničila zastřešení nástupišť.
- 18.srpna: V rámci oslav 100. výročí existence nádraží z Olomouce do Prahy přijíždí slavnostní vlak s lokomotivou 386.001.
- 20.srpna: Odjezd slavnostního vlaku do Olomouce.
- prosinec: Změna číslování vlaků (do Prahy sudý směr).