Trochu historie ... (pokračování)
Rok 1850
Zahájení provozu na trati Praha - Lovosice.
Rok 1851
Otevřeno spojení Praha - Drážďany.
Rok 1852
Uvedení do provozu 1. staničního zabezpečovacího zařízení.
Rok 1855
Nádraží převedeno do majetku "Společnosti státní dráhy" (SteG).
Rok 1862
Nádraží přejmenováno na PRAHA Státní nádraží (PRAG Staatsbahnhof).
Rok 1868
Otevření nádraží "BUBNA", s nádražní budovou podle projektu ing. Rupperta postaveny v roce 1872 i železniční dílny.
Roky 1869-1871
Výstavba kolejové spojky po části Negrelliho viaduktu, umožňující jízdy vlaků mimo kolejiště původního vnitřního nádraží.
Rok 1872
Výstavba spojení s Dráhou císaře Františka Josefa v Hrabovce.
Rok 1873
Výstavba nádražní restaurace.